vineri, 28 august 2009

Week-end dificil, mon cher

Asadar: asa cum spuneam cand m-am intors din vacanta, pregatesc o mutare in casa noua virtuala. Domeniul blogdebucuresti.ro imi apartine deja, mi-am gasit si gazduitor, hosting adicatelea, si imi ramane partea cea mai dificila din punctul meu de vedere, adica al unei persoane cu extrem de putine cunostinte tehnice: sa ma mut.

Vreau sa vad daca pot singura. Am gasit un tutorial ale carui explicatii mi se par inteligibile si voi incerca sa fac singura miscarea. Aseara m-am mai obisnuit un pic cu c-panelul ala, dar zau ca mi s-ar fi parut mai usor sa invat (inca) o limba straina. Sa vedem ce o sa iasa. Ah, si mai am o problema. Nu stiu inca ce sa fac cu postarile vechi, daca le las aici cu link ce trimite catre noul URL sau le mut. Orice sugestie e mai mult decat bine-venita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate