joi, 27 august 2009

Contradiction, un parfum cu miros de facultate…

Poate ca ati auzit de Contradiction, este un parfum al casei Dior care nu cred ca a avut foarte mare succes.

La pafumuri nu ma pricep. Pentru mine, desi am reusit sa adun o multime de-a lungul timpului, parfumurile se impart in doua categorii: cele care imi plac si cele care nu imi plac. Si mai este Contradiction-ul. Despre care nu as putea spune decat ca imi aduce aminte de facultate. De vremuri in care mi-a fost greu, financiar mai ales, insa in care am avut sansa sa cunosc oameni frumosi.

Atunci este putin spus ca imi placea. Prietena si colega mea de camera isi cumparase unul, din duty-free, la sfarsitul unui sejur in Belgia. Venise cu o gramada de parfumele, insa mie asta imi placea.

Stia ca tot ceea ce imi permiteam in acea vreme era un amarat de deodorant. Si de cate ori ieseam, ma intreba cu ce parfum vroiam sa ma dau. Si Contradiction-ul era, invariabil, prima alegere. Pe atunci nu stiam cat putea sa coste... Nici nu imi imaginam ca daduse pe el mai mult decat cheltuiam eu in 3 luni de zile.

Si mai era ceva ce nu stiam. Ca ea se dadea tot timpul cu altele, pentru ca si pentru ea asta era parfumul parfumurilor, si ca vroia sa il tina cat mai mult. Si totusi imi oferea de fiecare data alternativa asta. De lucrul asta am aflat absolut intamplator, de la altcineva, la ani distanta.

La putin timp dupa ce am terminat facultatea, mi l-a daruit. O sticla de parfum, consumata pe jumatate, in mare parte de mine. A fost unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit vreodata. Un parfum cu miros de facultate. Si de prietenie.

Daca compar cu restul “colectiei”, as putea spune ca este total diferit de gusturile mele in materie de parfumuri. Insa a ramas parfumul meu preferat.

3 comentarii:

  1. Mi-e mi-a placut un parfum atat de mult ca atunci cand l-am cautat nu l-am mai gasit... fusese editie limitata... si acum nu-mi amintesc numele... dar era... asa cum imi place mie... foarte discret si te inebuneste numai dupa ce te apropii de cel care s-a parfurmat cu asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am primit un parfum intr-o toaleta :)) suna ciudat ... dar a fost chiar un parfum scump Flora by Gucci ... nu prea le am cu parfumurile astea scumpe si nu avusem nici unul pana atunci... o prietena m-a dus intr-o parfumerie mare Hondos Center... si ma tot intreba care imi place... cand l-am mirosit pe asta nu mai puteam lasa testerul din mana... la un momendat ea mi-a zis ca ar avea nevoie la toaleta... aveam si eu... si ea s-a dus in timpul asta si l-a cumparat... eu credeam ca e inca in cabina... si o asteptam... dar nu a aparut din cabina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie aceeasi persoana mi-a daruit parfumul ei intr-o sticluta care nu se va goli niciodata. Si pentru mine a fost cel mai frumos cadou pe care il puteam primi vreodata.:o)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate