miercuri, 19 august 2009

Just another day in my life...

Ma trezesc, ma spal pe dinti, imi beau cafeaua. Incerc sa rezist tentatiei de a deschide calculatorul. Nu rezist. Il deschid, citesc cate ceva pe bloguri, deschid mailul... Ups, e 8 si 20. Trebuie sa plec. Plec.

Ajung la metrou, arunc o privire in jur, aceleasi fete plictisite. Se pare ca am ajuns totusi destul de devreme, ca inca nu a venit "Ringul". O sa ma plictisesc, adicatelea, fara ziar in mana. Ma plictiseam oricum. Vine trenul, de Preciziei, of course. Asta inseamna ca trebuie sa cobor la Eroilor. Cobor. Arunc o privire in jur, alte fete plictisite. Una imi e cunoscuta. A, o colega. O salut, macar am cu cine sa vorbesc. Ajungem. Muncesc. Se face 12 - ies in pauza. Mananc. Iar muncesc. Bine ca e 6, plec acasa.

Ajung. Mi-e foame, nu avem nimic de mancare. Nu-i nimic, mergem la Mall. Acolo e plin, in ciuda reducerilor de prin magazine, lumea se pare ca s-a mutat in zona de mancare. Ma gandesc la sondajele alea despre criza - lumea renunta in ultimul rand la mancare. Totusi, tot conform teoriilor alea, mancarea ar trebui in cazul acesta sa fie facuta acasa, from scratch. De la ultimul ingredient, adicatelea. O sa ajungem noi si acolo... Imi iau salata de la Spring. Ne invirtim de cateva ori, cineva binevoieste in sfarsit sa se ridice. Mancam. Plecam acasa. Ajungem, mi-e somn. Ma culc. Adorm.

Just another day in my life. Yesterday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate