miercuri, 19 august 2009

Prin Piata Unirii

Am facut o escapada in pauza de masa in zona Unirii astazi, pe partea opusa magazinului.

Ce am constatat (zona imi e mai mult decat cunoscuta de la un fost job) :

* au disparut nenumaratii comercianti de ieftinaturi de pe acolo. Nu stiu daca au fost ridicati sau ce s-a intamplat, pentru ca au ramas vreo 2 asa, de samanta. Ca urmare, zona este mai curata, mai putin aglomerata si parca nici nu te mai temi asa de tare pentru poseta ta. Inainte arata ca in Europa, marele "centru comercial" de la marginea Bucurestiului. Si era pacat.
* Fast food-ul de acolo, unde trebuia sa stai acum cativa ani si juma' de ora pentru un sanvis, era gol
* La covrigarie era coada. Covrigii erau mai scumpi si mai mici decat ii stiam eu. Deh, criza asta...
* La banca nu era nimeni. Inainte trebuia sa stau destul la coada, acum era pustiu. Nu tu depuneri, retrageri, nu tu schimb valutar... batea vantul

Una peste alta, acea parte a Pietei Unirii din Bucuresti arata cat de cat ok in acest moment.

4 comentarii:

  1. Eu nu inteleg un lucru legat de Piata Unirii: cum se face ca la orice ora e un furnicar de oameni ? Nu mai munceste nimeni in Bucuresti ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hé hé! "In orasul asta nu se munceste?" am intrebat-o eu pe matusa mea acum mai bine de 10 ani, cand am aterizat pentru prima data acolo.

    Piata Unirii este demult asa... Tocmai in ideea asta au inchis si pasajul, care sper eu ca va fi nu numai modernizat, ci si largit, pentru ca la ore de varf cel putin e infernal sa treci prin el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu alte cuvinte, pentru ca un oras sa arate bine, trebuie sa fie cat mai putini oameni prin el. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, mai putini sau macar mai bine educati... Asa multi cum sunt, daca nu te-ar impinge la tot pasul, sau daca s-ar abtine sa arunce cu hartii sau sa scuipe sau mai stiu eu ce sa faca pe unde li se nazareste si tot ar fi ok.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate