luni, 24 august 2009

Livada cu visini, o terasa din Bucuresti

Week-endul este momentul meu de glorie, in care incerc sa imi incarc bateriile pentru o saptamana intreaga. Am descoperit insa ca si acesta a devenit o rutina: sambata dimineata cumparaturi si curatenie, seara iesit, duminica dimineata cafea si salata "out", seara iesit sau citit. Si cam atat.

Sambata asta am fost la o terasa care se cheama "Livada cu visini" (nu "de visini", ci cu. Aia "de" e a lui Cehov). Este pe Grigore Alexandrescu si se ajunge relativ usor acolo, de pe strada Caderea Bastiliei, de la ASE.

Atmosfera este cum nu se poate mai placuta, rustica, cu o curte mare si multa verdeata. Servirea din pacate e departe de a fi ireprosabila, iar "scorurile" cam piperate (o apa, un expresso mic si 2 beri - consumatia noastra - au facut 35 RON). Chelnerii au fete plictisite, revin de mai multe ori sa te intrebe ce ai comandat (chiar ma intrebam daca cu criza asta fac economie la creion si hartie de nu noteaza ce spui). Am comandat cafea decofeinizata si au venit peste o jumatate de ora sa imi spuna ca nu au, daca vreau normala. Cineva a venit mai tarziu si a pierdut ocazia sa comande, insa si-a dat seama abia cand plateam, ca nu avea ce plati. Ne-am trezit pe nota si cu chestii necomandate, gen paine; explicatia a fost ca din reflex ei trec paine la toata lumea. Ne-am lamurit :)

Una peste alta, m-am intalnit cu oameni buni si dragi, asa ca mici inconveniente precum cele relatate au fost repede uitate. Si daca nu prea va intereseaza partea cu consumatia, merita sa petreceti acolo o seara de vara. Eu as mai merge, insa doar in aceeasi formula.

2 comentarii:

  1. Pai normal ca v-a bagat si paine. Cu ce era sa beti berea si cafeaua? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, bere si cafea am avut noi... Restul si-au mai luat si deserturi, poate s-a gandit ca aveau nevoie la profiterol sau la inghetata... Oricum a fost funny motivatia, ca ei trec painea din reflex. Au recunoscut ca o trec la toata lumea. Au reflexe profitabile, am zis noi :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate