miercuri, 15 iulie 2009

Vine canicula, in Bucuresti si nu numai

In continuarea serialului "hai sa panicam poporul cu ziaru' si televizoru'", presa noastra draga s-a hotarat sa se aplece asupra unui alt subiect, la fel de infricosator ca inundatiile care au facut romanii sa inoate in propriile case, in care apa asa, ochiometric, din reportajele lor, nu depasea 30 cm in cel mai rau caz.

Acum aflu ca vine canicula. A si venit, de fapt. Ne vom topi, dupa ce ne-am inecat in propriile case.

In loc sa isi indrepte atentia catre problemele cu adevarat serioase si una dintre ele putea fi legata si de inuntatii, pentru ca multe hectare de teren arabil au fost distruse de ploile de saptamana trecuta, televiziunile au preferat sa o arate pe tanti Mita din Berceni care avea 10 cm de apa intrata in locuinta.

Nu zic ca nu le e greu bietilor oameni, dar nici nu vad asta o stire de mare senzatie, de dat in prime time pe televiziuni care, teoretic, se respecta.

De 2 zile aud numai despre canicula care se va abate asupra noastra, de temperaturi care vor depasi limitele normale, chiar daca nu cu mult, aflu pe masura ce avansez in lectura vreunui articol.

Ok, va fi cald. Nu imi place caldura si recunosc ca ma interesez si eu de temperaturi in general. Dar de temperaturi si atat. Deja stiu ca mai sus de 37 de grade nu imi va fi prea bine. Am retinut si ca trebuie ca in aceste perioade sa ma hidratez, sa evit expunerea la soare intre 11 si 17, sa folosesc creme de protectie si mi-am cumparat si palarie (ma rog, recunosc ca nu prea o folosesc). Nu am nevoie sa mi se repete obsesiv aceste lucruri, de parca e prima vara cand este cald.

Stirea asta a fost repetata bineinteles atata timp cat nu existau altele care sa creeze gradul de panica necesar a fi insuflat in permanenta populatiei. Noroc ca astazi s-au mai intamplat alte evenimente cauzatoare de panica si automat de audienta, precum o alerta de tsunami sau un avion cazut.

Si mai avem si mici evenimente locale, care dau poate si mai bine la marele public, gen demisia Ministrului Sportului sau anularea diplomelor a peste 100 000 de licentiati ai Universitatii Spiru Haret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate