marți, 30 iunie 2009

Aventuri in Bucuresti

Am sa va povestesc un pic despre cum decurge o zi pentru mine in Bucuresti. O zi normala. Treaba cu aventurile o intelegeti indata.

Peste partea cu trezitul am sa trec. Trec chiar si peste drumul catre metrou, la Timpuri Noi, pentru ca nici acolo nu e nimic de relatat. Primul hop, scarile de la metrou. Da, am auzit vocile acelea pitigaiate anuntandu-ne ca momentan functionarea scarilor este oprita si linistindu-ne ca discomfortul nostru va fi minim.

Minim, da' lung, adaug de fiecare data printre dinti. Asta pentru ca m-am uitat peste panoul cu detaliile lucrarilor si scrie clar, negru pe alb: "Termen de executie: MAI 2011!!!". Acum e vara, dimineata e racoare si nu e deloc greu. Dar vor trece 2 ierni... Ma gandesc la cei 2 ani fara scari si merg mai departe...

Destinatia: Grozavesti. Aici incepe distractia. Dar despre asta am sa incerc sa scriu ceva mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate